.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع مردم منطقه بلوار شهيد قلي‌پور رشت

اهالي منطقه خيابان گلزار و خزر بلوار شهيد قلي‌پور رشت به دليل افزايش حجم تصادفات منطقه تجمع كردند.  
به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، جمع كثيري از مردم منطقه گلزار و خزر به دليل تصادفات مكرر در اين منطقه كه فاقد پل هوايي، پياده رو و سرعت گير است تجمع كرده و خواهان توجه مسئولان به اين منطقه شدند. در اين منطقه چندين مدرسه و آموزشگاه فرهنگي داير است و اهالي محل و دانش آموزان براي عبور از عرض خيابان گاهاً با حوادث‌هاي ناگواري رو به رو هستند.
پدري كه به تازگي فرزند نوجوانش را در اين منطقه از دست داده بود به خبرنگار ما مي گويد: ما هر روز شاهد پرپر شدن عزيزانمان هستيم. سه روز قبل نيز يك مادر و پسر بر اثر تصادف در اين منطقه جان خود را از دست دادند و راننده نيز فرار كرد.
وي مي‌گويد: چه كسي پاسخگوي خون‌هاي به ناحق ريخته خانواده‌هايمان است؟ چندين و چند بار از مسئوليان استاني و شهري درخواست احداث پل هوايي و سرعت گير كرديم اما هر بار با وعده‌اي خود ما را راندند و كاري از پيش نبردند.
زني كه همسرش را از دست داده بود نيز گفت: همسرم به خاطر عبور از عرض اين خيابان كه تبديل به قتلگاه مردم شده بر اثر تصادف جان خود را از دست داد. تا كي بايد قرباني بدهيم تا مسئولان بخواهند حداقل سرعت گير بگذارند؟ مگر نصب يك سرعت گير چقدر هزينه دارد؟ آيا هزينه آن از جان انسان بيشتر است؟
اهالي اين منطقه چند روز قبل نيز پس از تصادف مادر و فرزند خيابان را بسته بودند و مانع تردد خودروها در اتوبان شدند.
نماينده مردم رشت كه در جمع مردم حضور داشت به خبرنگار ما گفت: احداث پل هوايي و سرعت گير در اولويت كار قرار دارد و به زودي توسط شوراي شهر نصب سرعت گير در اين منطقه انجام مي‌شود.
رمضانعلي صادق زاده افزود:‌ مشكلات اين منطقه پرترافيك زياد است و انشاءالله با همت ساير مسئولان اقدام به رفع مشكلات خواهيم كرد.
احمدصباحي عضو شوراي شهر رشت نيز كه در ميان جمع حضور داشت در پاسخ به اعتراضات مردم براي نصب پياده رو، سرعت گير و پل هوايي، قول داد كه در هفته آينده با همت بيشتري اقدام به رفع مشكلات اهالي منطقه و نسبت به نصب سرعت گير اقدام عاجل خواهد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.